Meine lieben Follower

Dienstag, 24. Mai 2011

Congratulation - Herzlichen Glückwunsch

Hallo zusammen,
heute zeige ich nochmal eine Karte für einen Kindergeburtstag. Das kleine Mädchen liebt Prinzessinnen und PINK über alles:

Hi dear all,
today i want to show you a card for child birthday again. The little birthday girl loves princess an PINK over all:
Die Tilda Prinzessin ist mit folgenden Copics coloriert:
The princess Tilda has been coloured with copics:
Haut / Skin: E000, E00, E21, R20
Haare / Hair: YR23, Y35, YR20
Kleid / Dress: RV21, RV23, RV13, RV10, RV21
Blume / Flower: R20, R22, R27, G02, G05
Das Papier habe ich mit Liqiuid Pearls aufgepeppt.
The paper has been pimped with Liquid Pearls.
Außerdem habe ich mal wieder ein Charm verwendet:
I used a Charm again:
Bei diesem Challenges passt meine Karte:
I´m entering my card into these challenges:
CLP Challenge - Sketch
Fun with Shapes an more - Congratulation
Charisma Cardz - Birthdays in pink
Paperplay - Sparkle Galore
Creative Inspiration - Lace & Pearls

Thanks for stopping by an have a great day!
Andrea

Kommentare:

  1. This is a wonderful card! Thanks for joining in with our Challenge of Lace & Pearls over at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karte ist traumhaft! Ich liebe die Farben und die Tilda!

    Vielen Dank für's Mitmachen bei Crafting Life's Pieces!

    Liebe Grüße Tanja

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!