Meine lieben Follower

Montag, 13. Juni 2011

Ein kleiner Gruß - A little Hello

Hallo ihr Lieben,
Hi dear all,

Heute war wieder ein verregneter Tag und meine Tochter zu einer Geburtstagsparty. 
So hatte ich viel Zeit zum kreativ sein: Und das ist das Ergebnis:

Todas was a rainy day again and my daughter was at a birthday party.
So i had much time to be creative: And here is the result:


Ich habe meine neue Lieblingstilda "Wonderful Tilda" benutzt und sie wieder mit Copics coloriert:
I have used my new favourite "Wonderful Tilda" and coloured her with Copics:
Haut / Skin: E000, E00, E21, R20
Haare / Hair: E25, E35, E33, E50
Kleid / Dress: E40, E41, E11, RV10, RV11, RV13
Blume / Flower: RV10, RV11, RV13


Die Blumen habe ich selber gamcht und mit Glimmerr Mist beglittert:
The flowers are handmade by myself and sparkled with Glimmer Mist:


Den Spruch habe ich mit Computer erstellt.
The sentiment was made with the PC.

Meine Karte nimmt an diesen Wettbewerben teil:
My card participates in these challenges:

CLP Challenge: Sketch


Stamp with fun Challenge: Perlen & Blumen / Pearls & Flowers


Ich wünsche euch eine schöne Woche!
Have a great week!
Andrea

Kommentare:

  1. boahh.. eine gaaaaanz tolle Karte gefällt mir super gut... schau gern wieder rein und lade dich auch gern in mein Forum ein ( auch mit deinen bastelthemen bestückt)

    AntwortenLöschen
  2. Hi Andrea! Your card is beautiful what a splended job you did coloring in this new Tilda. You did an amazing take on this month sketch. Thank you for joining us at CLP and I look forward to seeing you again.
    Hugs Bonnie
    CLP Designer

    AntwortenLöschen
  3. Awwww!... This is sooo adorable - a delicious, awesome, pretty card!! Such beautiful colouring on sweet Tilda. I just love it! Thank you so much for entering the CLP sketch challenge for June! :D

    Hugs, Hege

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful card!
    Thanks for playing with us at TOMIC!
    Hope to see you next week!
    Love from France, Kianel.

    AntwortenLöschen
  5. Oh this is gorgeous!! I always love a pretty color combo like this. AND OH MY those flowers are amazing!! Your take on the sketch from CLP is fabulous. Thanks for joining us this month at CLP! Hugs!

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful card! Love the soft colours
    Thanks for joining us CLP
    Yvonne x

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!