Meine lieben Follower

Donnerstag, 23. Juni 2011

Triangle Joyfold Card

Hallo zusammen,
Hello everybody,

heute mal wieder ein Lebenszeichen von mir. Eine Erkältung hatte mich fest im Griff.
today some life signs from me. I had a bad cold the last days.

Aber ich habe trotzdem eine Karte geschafft.
But here is also a card from me:

Die Karte ist eine "Triangle Joyfold Card". Die Idee ist von Diane.
The crad is a "Triangle Joyfold Card". The Idee is from Diane.



Das Hänglar & Stänglar Motiv ist mit Copics coloriert.
The image from Hänglar & Stänglar has been coloured with Copics:

Haut / Skin: E000, E00, E02
Haare / Hair: YR24, YR23, YR00, YR000
Kleidung / Dress: B000, B21, B32, RV10, RV21, RV23, W0, W3, E11, E33, E35
Flügel / Wings: RV10, RV11

Ich nehme an diesen Wettbewerben teil:
I take part in this challenges:
Fussy & Fancy Challenge - Case a DT Member ( Diane)
Crafty Catz Challenge - Fancy Folds
lovely hÄnglar only - Card for a girl

Vielen Dank, dass ihr meinen Blog besucht!
Thanks for visiting my blog!
Andrea

Kommentare:

  1. wonderful card! good take on the card of Diane!
    thanks for playing with us at fussy and fancy this week
    hugs
    céline F&F dt

    AntwortenLöschen
  2. so pretty love that sweet hanglar and your gorgeous papers thanks so much for joining us at lovely hAnglar only this week
    hugs sara x

    AntwortenLöschen
  3. Hi Andrea, this is such a unique folding card. It's absolutely gorgeous and the image is so darling! Beautiful card making style.

    Hugs and Love.

    AntwortenLöschen
  4. Wow! Deine Karte ist toll geworden!
    Das Motiv ist eins meiner Lieblinge und auch die Gestaltung und die Farben gefallen mir seeehr gut.

    Vielen Dank für's Mitmachen bei "lovely hÄnglar only",

    liebe Grüße,
    Marina

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous!! Thanks joining us at Fussy and Fancy!

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!