Meine lieben Follower

Samstag, 9. Juli 2011

Clean And Simple Card

Einen schönen Samstag!
Happy Saturday!

Heute zeige ich euch eine Karte im Clean & Simple Stil. Sie ist als Hochzeitskarte für eine Freundin gemacht, die nichts "kitschiges" mag :-). 
Today i show you a Clean & Simple Card. I made it as a wedding gift of a friend of mine, who don't like "trash" things :-)


Innen: / Inside:



Ich habe sie wirklich ganz einfach gehalten. Und ich muss sagen, es gefällt mir :-).
I made the card really simple. But i have to say that i like it :-).

Meine Karte nimmt an der Allsorts Challenge - Free & Easy teil.
I am entering my card to the Allsorts Challenge - Free & Easy.

Andrea

Kommentare:

  1. Great CAS creation,it makes a wonderful wedding card!Thanks for entering our Free and Easy challenge at Allsorts this week and good luck!
    Love Nicola xxx

    AntwortenLöschen
  2. A lovely card, love the subtle papers
    Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!