Meine lieben Follower

Mittwoch, 31. August 2011

Vintage Weihnachts Tags - Vintage Christmas Tags

Hallo / Hello,

bei der Wild Orchid Challenge ist diesmal das Thema "Tags Tags Tags". Aus diesem Grund habe ich 2 weihnachtliche Vintage Tags gebastelt:

the theme at Wild Orchid Challenge is "Tags Tags Tags" this time. Because of that i have made 2 christmas vintage tags:
Das Papier habe ich mit Distress Inks verschönert und mit einem Schnörkel-Stempel bestempelt. Anschließend habe ich beide Tags mit Glimmer Mist besprüht.

The Paper has been embellished with Distress Inks an stamped with a flourish stamp. The Tags have been sprinled with Glimmer Mist.


An dieser Challenge möchte ich teilnehmen:
I want to participant at this challenge:

Wild Orchid Challenge - Tags Tags Tags.

Hugs
Andrea

Kommentare:

  1. Hi sweetie these are just fabulous gorgeous colours, thanks for joining us at WOC this time hugs pops x x x

    AntwortenLöschen
  2. Wow these are beautiful! Thanks for joining us at WOC this week x

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful tags! Thanks for joining us at WOC!

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!