Meine lieben Follower

Montag, 31. Oktober 2011

stamps & fun = CREATIVITY Challenge 71 - Vintage

Hallo zusammen,
Hello anybody,

heute ist das Thema bei stamps & fun = CREATIVITY "Vintage".
Ihr habt wie immer eine Woche Zeit.
Ich habe mal wieder eine Weihnachtskarte gemacht. Davon benötige ich dieses Jahr noch einige :-).

The theme at stamps & fun = CREATIVITY is "Vintage" today.
You will have one week to enter your projects.
I have made a christmas card already. I will need a lot more this year :-)



Meine Karte passt hier:
My card fits these challenges:

Simon says stamp - Anything goes

Charisma Cardz - Anything goes

Dutch Dare Card - Pearls & Swirls

Addicted to stamp - make it shabby, shabby chic or vintage

Bawion - Stanzteile / Die cuts

The Pink Elephant - Distressing

Danke für eure lieben Kommentare! Ich freue mich über jeden!
Thank you so much for your nice comments! They make me really happy!
Andrea

Kommentare:

  1. wunderschöne Karte ist Dir da gelungen. Gefällt mir irre gut.
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card!! Love the vintage feel it has!! Awesome work!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    AntwortenLöschen
  3. Eine wirklich shcöne Weihnachtskarte!
    Die Farbzusammenstellung gefällt mir sehr.
    Vielen Dank für die Teilnahme bei Bawion (Stanzteile)

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  4. Eine sehr schöne Karte!
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Bawion.

    LG
    Birgit

    AntwortenLöschen
  5. What a beautifull card!!! Thanks for joining us at ATSC!!

    gr. arjette.

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!