Meine lieben Follower

Samstag, 1. Oktober 2011

Stempel-Magie Challenge 45

Hallo zusammen / Hello anybody,

heute zeige ich euch mein 1. Werk als Gastdesigner für Stempel-Magie
Die nächsten 14 Tage ist dort das Thema „Stanzen“.
Ich habe eine Buchkarte gemacht. Die Anleitung findet ihr bei Tine46.
Ich habe meine Lieblingsstanze von Martha Stewart benutzt.

Today I want to show you my first creation for Stempel-Magie as a  guest designer. 
The theme is “Punches” for the next 14 days.
I have made a book card: You find the instruction here Tine46.
I have used my favorite punch from Martha Stewart.

Das Bild wurde mit den Copics koloriert:
The image has been colored with this Copics:

Haut / Skin: E000, E00, E21, E11
Hose / Pants: E31, E81, E50
Shirt: B000, B21, B32
Hund / Dog:  E25, E15, E31
Waagen / Wagon: W0, W81, W3


 Die Innenseite / The inside:



Meine Karte passt zu diesen Challenges:
My card fits these challenges:

RubyRainbow Challenge – For the Boys

Cute CardThursday – Animal Cracker

ColoureCreate Challenge – Lime, Aqua, White

Dutch Dare Card - Bingo (Punches, Flowers, Chipboard)

Allsorts Challenge - Flowers

Danke fürs Vorbeischauen!
Thanks for looking!
Andrea

Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. meine güte, ich bin ganz hingerissen von dieser ausnehmend schönen und schnuckeligen karte!

    auch das innere ist wundervoll dekoriert!

    ein richtiges meisterstück!!!

    vielen lieben dank für deine teilnahme bei ruby's rainbow challenges!

    hoffe, ich sehe dich bald wieder!

    glg silvi :-)

    AntwortenLöschen
  3. what a pretty card. Thank you so much for entering my flower challenge at Allsorts this week and good luck!

    AntwortenLöschen
  4. amazing card, love the design and sweet image!
    many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week,
    have a great weekend, Debxx

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful card Andrea, Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    AntwortenLöschen
  6. what a gorgeous card the colouring looks fab, thanks for joining us at dutch dare and good luck
    hugs sandra DT
    p.s i have candy Here

    AntwortenLöschen
  7. Fantastic, love it.

    Thanks for joining us at RRC.

    Huggies Angel

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!