Meine lieben Follower

Montag, 28. November 2011

stamps & fun = CREATIVITY CH # 75 - Distressing

Hello zusammen!
Hello anybody!

Es ist Montag und somit gibt es eine neue Challenge bei
Diesmal heisst es *DISTRESSING*!
Ich habe eine Vintage-Weihnachtskarte gemacht.
_____________________________________________________

It is monday und that means a new challenge starts at
This time we like to see *DISTRESSING*!
I have made a vintage christmas card.


Die zwei Engel sind so süß!
The two angels are so sweet!

Diesmal könnt ihr bei stamps & fun = CREATIVITY auch wieder eine Kleinigkeit gewinnen:
This week you can win a little something at  stamps & fun = CREATIVITY :

Hier möchte ich mitmachen:
I like to enter my card here:

Night Shift Stamping - Glitzer / Glitter

Deep Ocean - C is for Christmas Card
Totally Papercraft - Christmas
Dutch Dare Card - Pearls, Images, Pattern Papers

Fairy Tale - Christmas

Totally Gorjuss - Sparkle

Vielen Dank fürs Vorbeischauen und die lieben Kommentare!
Thanks for looking by and the lovely comments!

Hugs, Andrea

Kommentare:

  1. Liebe Andrea
    Wow die ist suuuuuuper schööööööööön, Hammer! vintage Stil gefällt mir sehr gut udn du hast eine perfekte Weihnachtskarte gemacht!
    Danke für deine Teilnahme bei NSS!
    GLG, Alessandra

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful vintage card. Your distressing is fabulous and I love the touches of glitter you added to the image.
    Thanks for joining our 'Christmas' challenge at Totally Papercrafts this week.
    Caroline xxx

    AntwortenLöschen
  3. Das ist ja bezaubernd, ich liebe den Shabby look! Vielen Dank für´s mit machen bei Fairy Tale Challenge! Liebe Grüße, Bianca

    AntwortenLöschen
  4. Wow Andrea what an awesome card I love the Vintage look your design papers and wonderful colours and embellishments. I love your take on the design and rotating it. Awesome job and thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie
    SSW-DT

    AntwortenLöschen
  5. What a stunning piece of art. This is gorgeous. Thanks so much for sharing your card with us.
    Nancy SSW-DT

    AntwortenLöschen
  6. This is so gorgeous Andrea. I love vintage cards and this is so perfectly vintage with all the distressing and wonderful details. Beautiful image too. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
    All the best,
    Sharon, SSW-DT

    AntwortenLöschen
  7. Das ist ja wunderschön..... ich liebe den Shabby look......

    LG
    Bella

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Andrea - mal ein kurzes Hallo aus Deutschland. Was für eine tolle / zwei tolle Karten. Sie sind umwerfend. Ich bin ja sowieso voll der vintage Typ.
    Ansonsten geht es mir super gut - nur ein bissi müde und viel zu viel gegessen. Daheim gibt's erstmal ne Diät ;)
    Aber das Familientreffen war genial. Morgen fahren wir wieder heim und ich habe keinen Bock mehr auf die Fahrerei - aber 6h - das schaffen wir auch noch.
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  9. Bin wieder da ;)
    Aber ich kann Dir sagen....ich denke, das war das letzte Mal...wir hatten einen Horrotag ;)))
    Aber wir haben überlebt und sind nun daheim und im Bett - also alle, außer ich ;)
    Und ab morgen bin ich wieder ONLINE !!!! FREU
    Und... ich muss endlich mal wieder basteln...habe schon entzugserscheinungen ;)
    Wünsche Dir einen schönen Tag morgen
    glg
    Doreen

    AntwortenLöschen
  10. This is just beautiful! I love the twine and the corrugated cardboard! Thanks so much for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    AntwortenLöschen
  11. Your card is just stunning! Love the vintage feel, simply beautiful.... is the image stamped and coloured or printed? Love, love, love your card!!!

    AntwortenLöschen
  12. Oohh - Your card is gorgeous! :)
    Beautiful image and I love your DP´s and wonderful card design :)

    Thank you for joining at Deep Ocean :)
    Hugs,
    Karita

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!