Meine lieben Follower

Montag, 23. Januar 2012

Take Time for you CH # 59 - Farbkombination / color combo

Und nochmal Hallo!

And hello again!

Bei Take Time For You gibt es diesmal die 
wunderschöne Farbkombination

*** Blau & Weiß ***.
______________________________________________

There is a beautiful color combo at

*** Blue & White ***.

Diese Copics habe ich benutzt:
I have used these Copics:

Haut / Skin: E000, E00, E21, E93

Haare / Hair: E59, E57, E33, E31, E50

Kleidung / Dress: B95, B93, B21, B000, W3, W0

Details / details:

Bei dieser Karte habe ich das Innere dekoriert:

I have decorated the inside at this card:

Und hier möchte ich noch mitmachen:

I like to enter here:

CLP - Sketch



Creative Inspiration - Favourite Color & White (Blue & White)

Totally Papercrafts - Make your own flowers

Allsorts - Needles & Pins

Stempelträume - white & one other color (blue)

Hugs, Andrea

Kommentare:

  1. Huhu Andrea,
    wow die ist ja süß Coloriert.....

    Immer wenn ich deine Karten sehe hab ich so viel lust auch mal wieder die Copics zu nehmen.

    AntwortenLöschen
  2. A wonderful creation hun! Thanks for joining us at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

    AntwortenLöschen
  3. Wow this is so beautiful!!! I love your colouring and this is such a gorgeous color combination! Love that stickpin as well .. such a pretty touch! Thank you so much for joining us at CLP!

    Hugs,
    Elise

    AntwortenLöschen
  4. Deine Karte sieht super aus,toll coloriert. Ich glaube,ich sollte die selbstgemachten Röschen, auch mal ausprobieren. Die sind einfach super.
    Liebe Grüße Moni

    AntwortenLöschen
  5. Wow, Andrea, die ist total klasse! Die Idee mit den Doilys in den Ecken finde ich genial!

    LG, Kiki

    AntwortenLöschen
  6. What a wonderful card and thanks for sharing with us at creative this week and good luck

    AntwortenLöschen
  7. A very pretty card and your image is coloured to perfection.

    Thanks so much for joining us our Needles and Pins theme at Allsorts this week, good luck and hope to see you again.

    B x

    AntwortenLöschen
  8. Eine tolle Karte, Andrea. Du hast Tilda auch sehr hubsch coloriert. Sehr schöne details. XOXO Nicole

    AntwortenLöschen
  9. Really gorgeous card - the blue is so pretty and your little rolled blooms are fabulous.
    Thanks for playing along with us at Totally Papercrafts this week.
    Caroline xxx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Die ist auch so schön - der Sketch ist toll umgesetzt
      Und blaub liebe ich eh - auch wenn ich mich grad nicht trau, blau zu verarbeiten ;) Ich hatte so viel blaue Karten ;)))))
      glg
      Doreen

      Löschen
  10. that is a wonderful project and great colours! Thank you for sharing it with us at Allsorts this week and good luck!

    AntwortenLöschen
  11. die Karte ist wunderschön und die Zusammenstellungen gefällt mir auch super gut......

    LG
    Bella

    AntwortenLöschen
  12. Very scrumptious card. Great idea and it works so well. I love your blue colors.

    Plastic Card
    Plastic Card Printing

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!