Meine lieben Follower

Montag, 30. Juli 2012

stamps & fun = CREATIVITY CH# 110 Pimp something

Hallo zusammen,
Hello at all!

Montag bedeutet eine neue Herausforderung bei

Diesmal heisst es
*** PIMP SOMETHING ***.

Ich habe eine Papiertüte gepimpt:
________________________________________________

Monday means a new challenge at

This time our theme is
*** PIMP SOMETHING ***.

I have pimped a paper bag:



HIer möchte ich teilnehmen:
I like to play here:

Totally Tilda - Summer Fun

Simon says stamp - Anything goes

Danke für eure lieben Kommentare!
Ich wünsche euch einen schönen Tag!

Thank you so much for all your lovely comments!
Have a nice day!

Hugs, Andrea

Kommentare:

  1. eine süsse Tasche mit so tolles Motiv...super coloriert und das Papier ist der Hammer.....

    LG
    Judith

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Andrea, allerliebst ist deine Tasche geworden!
    lg Line

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous bag, love your choice of Tilda Andrea!! Thank you for joining in our 'Summer Fun' challenge at Totally Tilda!!
    Hugs Hazel xx

    AntwortenLöschen
  4. Very cute! Love the image coloring! Thanks for playing along with us over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    AntwortenLöschen
  5. Ich liebe es ja auch Tüten zu pimpen, deine ist so fantastisch geworden, absolut süß!
    Lg Michi

    AntwortenLöschen
  6. Wunder...wunder...einfach wunderschön ich bin ganz hin und weg von deiner mega tollen Bastelei
    LG Irene

    AntwortenLöschen
  7. Love your pimped paper bag! Thank you for playing along with the Anything Goes Challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful creation, love all the stitching. Thank you for playing at Totally Tilda.

    Hugs Ali x

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!