Meine lieben Follower

Sonntag, 25. September 2016

Adventskalender 2016 - Flying Angel Tilda

Einen wunderschönen Sonntag,

Auch dieses Jahr bastele ich für liebe Menschen wieder Adventskalender.
Dieses Jahr habe ich mich für einen Schlittenkalender entschieden.
Benutzt habe ich dafür die

Heute möchte ich euch den Schlitten für den 3. Adventssonntag zeigen:


Die Flying Angel Tilda ist mit Distress Markern koloriert.


Die Papiere sind von Maja Design





An folgenden Challenges möchte ich teilnehmen:

Deep Ocean Challenge - Anything goes

Stempelsonne - Anything goes

Addicted to Stamps - Favourite Embellishments (Pearls)

Lovely hängler or sweet magnolia - Anything goes

Simply Magnolia - Anything goes

Liebe Grüße
Andrea

Kommentare:

  1. This is a stunning little creation, with one of my favourite Tildas too! I love all your embellies and die cuts. Your colouring is just perfect! Thank you for sharing it with us at Lovely Hanglar or Sweet Magnolia Challenge - Anything Goes!!! Crafty Cuddles Jay xx

    AntwortenLöschen
  2. What a sweetie Andrea, beautiful coloured Tilda and so sweet decorated with your favorite pearls ;)
    Thank you for joining the challenge at Addicted To Stamps Challengeblog.
    Greetings Miranda

    AntwortenLöschen
  3. too cute
    thanks for playing with addicted to stamps
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  4. Thanks for sharing your beautiful Christmas creation with us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    AntwortenLöschen

Danke für eure lieben Kommentare!
Thank you so much for your lovely comments!